دوره آموزشی لیسه تاچ آپ  در مجتمع تعمیرگاهی بیابانی برگزار می شود.

در ابتدا، برای علاقمندان لیسه گیری را تعریف میکنیم و سپس به جزئیات  دوره آموزشی لیسه تاچ آپ می پردازیم.

دوره آموزش pdr تهران - لیسه تاچ آپ

 

لیسه گیری چیست؟

لیسه گیری در حقیقت یکی از روش‌های ترمیم رنگ بدنه خودرو است که قبل از مرحله پولیش کاری و ترمیم رنگ خودرو باید انجام شود ، رنگ بدنه خودرو به دلیل یک دستی به راحتی و با یک خراش ناچیز آسیب می‌بیند ، لذا انجام به موقع لیسه گیری خودرو ، سبب ترمیم بدنه و بازگشت زیبایی ظاهری خودرو می باشد ، لذا در صورت سهل انگاری ، در بلند مدت خسارات جبران ناپذیری را به بدنه و ظاهر خودرو وارد می‌کند.

یکی از آسیب‌های مهم به رنگ بدنه در جریان تصادفات بوجود می آید و حاصل آن ایجاد خراش‌های جزئی و یا عمیق بر روی بدنه خودرو است ، انجام لیسه گیری خودرو و پس از آن انجام پولیش روی بدنه از بیشتر شدن این آسیب ها جلوگیری می کند. لیسه گیری خودرو باید توسط افراد متخصص و حرفه ای صورت گیرد ، زیرا در صورت عدم رعایت اصول انجام کار در هنگام لیسه گیری ممکن است رنگ بدنه ماشین کاملا” از بین برود و خودرو ظاهر نازیبایی بگیرد . حساسیت انجام این کار بسیار بالاست ، بنابراین لازم است یک متخصص این کار را انجام دهد و به این صورت است که از خسارات و ضرر و زیان‌های مالی جلوگیری می شود.

قیمت گذاری لیسه گیری

قیمت خش گیری یا  لیسه گیری خودرو  تا حد زیادی به نوع خودرو، میزان خش و ترک‌های ایجاد شده بر روی بدنه ، سطحی و عمیق بودن خش‌های ایجاد شده و همینطور رنگ بدنه بستگی دارد . افراد متخصص در زمینه لیسه گیری خودرو با در نظر داشتن میزان خش و آسیب وارده به رنگ بدنه خودرو بصورت حدودی قیمتی را به مشتری اعلام می‌نمایند و مشتری گرامی می‌تواند با در نظر گرفتن همه جوانب بهترین متخصص را انتخاب و کار لیسه گیری خودرو را با خیالی آسوده به افراد متخصص بسپارند.

آموزش لیسه گیری

آموزش لیسه تاچ آپ یا لیسه گیری خودرو و ایر براش یکی از دوره های مرتبط با نقاشی خودرو است که در مجموعه بیابانی برگزار می گردد . لیسه گیری بدنه خودرو ، کاری بسیار تخصصی می باشد بنابراین مجموعه بیابانی مجهز به انواع تجهیزات مورد نیاز این رشته اقدام به برگزاری دوره آموزشی لیسه گیری می باشد . طی یک دوره آموزشی در این مجموعه ، در طول یک هفته و به صورت تئوری و عملی از شنبه تا پنج شنبه و از ساعت ۹ صبح تا ۴ بعد از ظهرتشکیل می شود موارد زیر آموزش داده می شود:

آموزش بالانس کردن رنگ و شناخت انواع رنگ‌ها

آموزش عملکرد دستگاه hot wave touch up

زیر سازی اولیه جهت لیسه

آموزش کار با کارت لیسه

آموزش لیسه رنگ سفید و مشکی روغنی ۲۱ که به ۱۰۰٪  درمیاد

آموزش لیسه رنگ سفید صدف که بالانس رنگ و خوب دربیاد تا ۸۰٪تا۹۰٪

آموزش لیسه رنگ های خاکستری متالیک هر چه تیره تر باشه به ۸۰٪ نزدیک میشه

هزینه این دوره با احترام ده میلیون تومان می باشد ، شما متقاضیان گرامی جهت کسب هرگونه اطلاعات ، سوال ، هماهنگی و یا رزرو ثبت نام لطفا” شماره تماس خود را بفرمایید یا با شماره زیر تماس بگیرید.

۰۹۱۲۳۵۰۱۶۵۸ – بیابانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *