صافکاری و نقاشی

« صافکاری و نقاشی خودرو »

صافکاری و نقاشی یک مهارت، تخصص و حرفه است که از مشاغل با سطح درآمد خوب می باشد.فقط باید سطح مهارت بالایی داشته باشید تا درآمد خوبی هم کسب نمایید.

آموزش این مهارت برای وارد شدن به این شغل لازم است و بهتر است این در مجموعه ای این آموزش و مهارت را کسب نمایید که با این مهارت و تکنولوژی های جدید آن کاملا آشنا باشند.

مرکز خدمات خودروی بیابانی، آموزش PDR را با بروزترین ابزار و  روش ها ارائه می دهد . علاقمندان به این حرفه پس از آموزش و کسب مهارت، میتوانند کارآفرینی کنید.

صافکاری و نقاشی را می توان به دو روش سنتی و مدرن انجام داد. هر کدام از این روش ها همچنان استفاده می شود.

در هر کدام از روش های صافکاری و نقاشی ابزارهای متفاوتی بکار میرود. هر دو روش نیاز به آموزش کسب مهارت و تجربه دارد و که البته تخصص پول ساز هست و درآمد خوبی دارد به شرط آن که حرفه ای باشید.

روش سنتی، با ضربه های چکش و سمباده آغاز می شود و در قسمت ها بدنه که حالت دوبل هستند کار، مشکل و دردسر دار می شود.

رنگ کردن و بدون موج بودن نیز، نیاز به تجربه و مهارت دارد.

صافکاری بدون رنگ PDR، برای ماشین های امروزی، مناسب تر است. هزینه کمتر و سرعت کار بسیار بالاتر است. در ضمن اینکه نیاز به رنگ ندارد و با ابزارهای خاص، نتیجه صافکاری بسیار تمیز و بدون موج می شود.

همیچنین مهارت دیتیلینگ نیز از مهارت های پر طرفدار امروزی است که در ظاهر ماشین بسیار تاثیر گذار است. پولیش جرم گیری، سرامیک بدنه، صفرشویی نانو و … در دیتیلینگ آموزش داده می شود.

در مرکز خدمات خودروی بیابانی، آموزش های متنوعی ارائه می شود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *