مزیت صافکاری pdr

مزیت صافکاری pdr کمک موثر برای نگهداری ماشین است.

امروزه حفظ و نگهداری خودرو از خرید آن اهمیت بیشتری دارد.

باتوجه به اینکه در بازار ایران خودرو به کالایی لوکس تبدیل شده است، سالم ماندن آن ازنظر بدنه و فنی بر قیمت فروش آن تأثیر مستقیمی می‌گذارد که از مزیت صافکاری pdr محسوب می شود.

آموزش صافکاری pdr تهران

یکی از روش‌های جدید ابداعی برای درست کردن بدنه از ضربه، خط و خش و آسیب‌های بیرونی که رنگ را ازبین نبرده باشد، صافکاری pdr محسوب می‌شود.

در این مطلب قصد داریم در خصوص این روش با یکدیگر به صحبت بپردازیم، پس در ادامه همراه ما باشید.

صافکاری pdr چیست؟

هرگونه آسیب یا خسارت به بدنه خودرو می‌تواند سبب کاهش ارزش آن شود؛ همچنین برخی از مشکلات وارده به بدنه خودرو ممکن است صدماتی مانند زنگ‌زدگی یا تغییرات شیمیایی برگشت ناپذیری به‌همراه داشته باشد.

به خاطر داشته باشید آسیب‌های وارده به خودرو ممکن است به مرور زمان ایمنی خودرو را تحت تأثیر قرار دهد، درنتیجه بهترین راه‌کار در زمان بروز صدمات به خودرو برطرف کردن آن به روش صحیح و مناسب محسوب می‌شود.

تصادف امر جدایی ناپذیر از رانندگی است که تمام خودروها گاهی با این بحران روبرو می‌شوند.

هرنوع فرورفتگی کوچک درهنگام تصادف روی سپر، بدنه یا گلگیر خودرو ایجاد شود که رنگ ترک نخورده باشد، با استفاده از روش صافکاری  بی رنگ ترمیم می‌گردد.

این روش صافکاری مقرون ‌به‌صرفه، سریع و سازگار با محیط زیست است. صافکاری pdr که مناسب‌ترین گزینه برای ترمیم آسیب‌های جزئی به حساب می‌آید با حداقل صدمه به خودرو منطقه فرورفته را به حالت اولیه بازمی‌گرداند.

مراحل انجام صافکاری pdr

این روش اصلاح آسیب‌های بدنه، که80 تا 90 درصد فرورفتگی‌ها را بدون صدمه به رنگ ازبین می‌برد، طی مراحل زیر انجام می‌گیرد:

  • بررسی و ارزیابی منطقه آسیب‌دیده: صافکار با شناسایی فرورفتگی‌ها و محاسبه اندازه آن‌ها تشخیص می‌دهد که صافکاری بدون رنگ مناسب اصلاح آن‌ها هست یا خیر.
  • جهت دسترسی به پشت فرورفتگی، برداشتن ناحیه آسیب‌دیده: تکنسین در این مرحله پنل‌ها و سایر قسمت‌های بیرونی خودرو را برمی‌دارد.
  • فشار ممتد به دو طرف ناحیه آسیب‌دیده: تکنیسین در این مرحله با کمک ابزاری خاص از سمت جلو و پشت فرورفتگی فشارهای ملایمی وارد می‌آورد تا بدنه با حالت اولیه بازگردد.

ابزارهای مورد استفاده در صافکاری pdr

در مراحل انجام صافکاری pdr که به صافکاری بدون رنگ نیز معروف است ابزار خاصی مود استفاده قرار می‌گیرد.

رایج‌ترین ابزاری که تکنسین در این زمینه استفاده می‌نماید، میله‌هایی از جنس فلز  هستند که معمولا ً قیمت بالایی نیز دارند.

این میله‌ها در شکل‌های اهرمی، چرخشی، دم‌ماهی، دسته‌های دایره‌ای یا قلابی و صاف در صافکاری pdr بکار می‌روند. در کیت مخصوص صافکاری، تکنیسین علاو‌بر این میله‌های فلزی، ابزارهای شیشه‌ای، سیمی و قلاب‌هایی نیز دارد.

صافکار جهت تشخیص دقیق فرورفتگی‌ها از لکه‌گیرهای نواری، لامپ‌های LED و کیت‌های کشنده چسب نیز استفاده می‌نماید.

هزینه صافکاری pdr

پرداخت هزینه در هر خدماتی برای ما اهمیت دارد، اینکه بدانیم در برابر اقدامات انجام شده چه مقدار هزینه باید پرداخت نماییم از اصلی‌ترین مسائلی است که ذهن همه ما را درگیر می‌نماید.

هزینه صافکاری pdr به عوامل مختلفی بستگی دارد. درحقیقت تکنیسین در بررسی اولیه و باتوجه به چندین فاکتور هزینه نهایی را به شما اعلام می‌نماید. این فاکتورها عبارتند از:

  • مدل و برند خودرو
  • میزان ضربه و صدمه وارد شده به بدنه
  • ابزار مورد نیاز
  • میزان سختی و حساسیت کار
  • هزینه قطعه خریداری شده درصورت نیاز

هرچه آسیب به بدنه خودرو شدیدتر باشد، زمان و هزینه بیشتری برای برطرف شدن آن مشکل باید صرف شود.

مزیت صافکاری pdr

به خاطر داشته باشید همیشه صافکاری بدون رنگ از صافکاری به‌همراه نقاشی از هزینه پایین‌تری برخودار است.

شما برای تخمین هزینه صافکاری خودروتان باید به مرکز معتبری مراجعه نمایید، تا تکنیسین پس از بررسی نظر نهایی درخصوص هزینه را اعلام نماید. همچنین هر خودرو براساس صدمات وارده از چند ساعت تا چند روز زمان برای ترمیم نیاز دارد.

کلام آخر

انجام خدمات تعمیری ازجمله صافکاری همانقدر که نیاز به ابزار و تجهیزات لازم دارد، به تبحر و مهارت تکنیسین نیز مهتاج است.

بنابراین بهتر است شما درخصوص دریافت اینگونه خدمات به مرکز معتبر و باتجربه‌ای مراجعه نمایید. مجموعه بیابانی در زمینه صافکاری بدون رنگ و صافکاری pdr به همراه تکنیسین‎های متعهد و باتجربه و با کمک ابزار پیشرفته آماده ارائه خدمات به شما مشتریان گرامی است.

تنها لازم است شما درصورت مواجه شدن با هر آسیبی به این مرکز مراجعه نمایید، ادامه روند ترمیم خودرو خود را به دست تکنیسین‌های مجموعه بسپارید.

مطمئن باشید کادر فنی مجموعه دلسوزانه تکام تلاششان را جهت بهبود وضعیت پیش‌آمده برای خودرو شما را صرف خواهند کرد.

هزینه صافکاری PDR چقدر است؟

هزینه صافکاری شما به عواملی همچون میزان خسارت، اندازه ناحیه آسیب دیده و محل آسیب دیده بستگی دارد.

در تصادفات شدیدتر به راحتی نمی‌توان به پشت قسمت بدنه دسترسی پیدا کرد. به همین دلیل اگر آسیب بیشتر باشد، زمان و هزینه بیشتری نسبت به یک صافکاری ساده دارد.

برای آسیب‌های کوچک از 500 هزار تومان تا 3 میلیون تومان و برای آسیب‌های بزرگتر حدودا 6 تا 20 میلیون تومان هزینه در بر خواهد داشت.
مزیت صافکاری

نکته دیگری که باید به آن توجه کنید مقدار خسارت وارده روی وسیله نقلیه شما است.

طبیعتا هزینه صافکاری سقف خودرو نسبت به یک درب یا گلگیر گران‌تر خواهد بود. صرف نظر از این، تعیین دقیق اجرت صافکاری دشوار است زیرا تصادف‌هایی که رخ می‌دهند هیچوقت شبیه به هم نیستند.

از طرفی صافکاری بدون رنگ همیشه ارزان‌تر از صافکاری و نقاشی خواهد بود و در صافکاری PDR ما نیازی به استفاده از بتونه و نقاشی نداریم مسلما هزینه‌ی کمتری نیز پرداخت می‌کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *