پولیش و سرامیک خودرو جزء خدمات دیتیلینگ خودرو می باشد.

در چند مقاله قبل در خصوص پولیش کاری گفتیم که بعد از اینکه سطح بدنه بطور کامل تمیز شد پولیش کاری انجام ی شود.

پولیش باعث میشود تا خط و خش های سطحی، خط و خش های دایره ای شکل، کدری، اکسیداسیون و دیگر نقص های سطحی خودرو از بین برود.

 

نانو سرامیک ماشین

 

که این کار اغلب توسط دستگاه روتاری و یا دوال اکشن انجام می شود که باعث می شوند مواد پولیش به خوبی بر روی سطح اجرا شوند و در نهایت نتیجه بهتری حاصل شود.

از طرفی رنگ بدنه خودرو در اثر مجاورت با آلودگی هوا، اشعه فرابنفش خورشید (UV)، مواد شیمیایی و حتی ذرات گرد و غبار در طول زمان دچار آسیب های متعددی می شود.

لذا باید جهت محافظت از آن از پوشش سرامیک استفاده کرد زیرا این پوشش مانند یک سپر دفاعی در برابر این عوامل آسیب زا ایستادگی می نماید و رنگ بدنه خودرو را حفظ می کند.

از مزایای دیگر این پوشش، خاصیت آبگریز بودن آن است که مانع از ایجاد لک آب پس از بارش باران می شود.

انواع سرامیک خودرو

 سرامیک پلیمری

پیوند سرامیک پلیمری با بدنه بسیار بالا است بنابراین در برابر آسیب ها بسیار مقاوم است و این پوشش به سادگی از بین نمی رود.

 

سرامیک کوارتزی

قوی ترین پوشش سرامیکی موجود در بازار این نوع سرامیک می باشد و در برابر انواع خط و خش ها بسیار مقاوم است از طرفی ماندگاری و جلای بسیار بالایی دارد و زیبایی ظاهری خودرو را برای مدت بسیار طولانی تر حفظ می نماید.

سرامیک هیبریدی

سرامیک هیبریدی، ترکیبی از دو نوع سرامیک پلیمری و کوارتزی است ، بنابراین بهترین پوشش سرامیکی را ایجاد می نماید . این نوع پوشش، سخت ترین پوشش سرامیکی است و لایه محافظی که ایجاد می نماید دارای مقاومت بالا می باشد.

کلام آخر

پولیش و سرامیک خودرو از خدمات تخصصی است که هزینه نسبتا” بالایی دارد و در مراکز معتبر و حرفه ای انجام می شود.

لذا بسیار مهم است که شما این نوع خدمات را از چه مرکزی دریافت می نمایید.

پیشنهاد ما به شما مراجعه به خدمات خودوری بیابانی می باشد زیرا این مرکز با توجه به علم روز و بکارگیری ابزار و مواد مرغوب نسبت به این خدمات اقدام می نمایند.

پس شما راننده گرامی با مراجعه به این مرکز از مشاوره تکنسین فنی و با تجربه حاضر در این مجموعه استفاده کرده و بهترین انتخاب را انجام دهید. 

کلیپ پولیش کاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *