آموزش دیتیلینگ خودرو، مهارتی پول ساز و پرطرفدار است.

آموزش دیتیلینگ خودرو، سرمایه گذاری برای کسب درآمد است. با کسب این مهارت شما یک دیتیلر خواهید شد.

طبیعی است ، اگر شخصی قصد خرید یک خودرو دست دوم را داشته باشد و متوجه شود که مالک خودرو ، آن را سرویس و تمیز کرده است، یک تصویر خوب از این خرید در ذهن وی به جا می ماند.

زیرا نشان می دهد که شخص ، از خودرو به صورت درست نگهداری کرده است.

به عنوان مثال ، اگر رنگ بدنه خودرو به نظر محو شده باشد و یا دارای آسیب و خط و خش باشد، طبیعتا” از ارزش آن کاسته می شود.

بنابراین در صورت بدون عیب بودن نمای بیرونی و داخلی خودرو به صورت  خودکار ارزش فروش وسیله نقلیه افزایش می یابد.

سرویس دیتیلینگ خودرو ، خدماتی است که در سالهای اخیر جهت  سالم نگه داشتن و بالا بردن جلوه ظاهری خودرو انجام می گیرد.

صنعت خودرو همیشه یکی از پر طرفدارترین صنایع روز دنیا بوده است و علاقمندان زیادی نیز دارد ، بنابراین افراد زیادی هستند که به نمای ظاهری و داخلی خودرو خود بسیار اهمیت می دهند و همیشه از لحاظ فنی و موتوری و همچنین از لحاظ ظاهری خودرو سالم و زیبایی دارند .

علاوه بر رانندگانی که ظاهر خودرو برایشان مهم می باشد ، صنعت واردات خودرو ، با وارد نمودن سالانه بیش از یک میلیون خودرو به کشور فرصت‌های بسیار زیادی را در زمینه سرویس دیتیلینگ خودرو بوجود آورده است و تنها کافی ا‌ست با یک سرمایه گذاری منطقی به درآمد قابل توجهی دست یابید .

دیتیلینگ خودرو یکی از مهارت‌های فوق‌العاده کاربردی با قابلیت کسب درآمد بالاست زیرا سرویس دیتیلینگ به دلیل زیباسازی و بهبود جلوه ظاهری خودرو ، بسیار پرطرفدار است بنابراین همین امر سبب شده تا بسیاری از مالکین خودرو به سراغ این مهارت بیایند و درنتیجه دیتیلر یا همان فردی که در زمینه دیتیلینگ خودرو فعالیت می‌کند، به‌ شرط داشتن مهارت مناسب، بازارکار و در نهایت درآمد بسیار خوبی خواهد داشت.

 

صفرشویی موتور خدمات خودرو بیابانی

 

دیتیلینگ خودرو از جمله جدیدترین فرصت‌ها جهت راه‌اندازی یک کسب‌ وکار با درآمد عالی می باشد. بالارفتن قیمتها، کاهش قدرت خرید افراد، افزایش قیمت خودرو، افزایش خرید و فروش خودرو‌های کارکرده از جمله عواملی است که سبب می شود حفظ و مراقبت از زیبایی ظاهری خودرو از سوی مالک اهمیت داشته باشد ، بنابراین دیتیلینگ خودرو یکی از بهترین و کم‌ ریسک‌ترین فرصت‌ها جهت راه‌اندازی یک کسب‌ وکار حرفه ای می باشد . در صورتی که سرویس دیتیلینگ خودرو  حرفه ای انجام شود می تواند بسیار پر سود باشد، در حالیکه نیاز به سرمایه چندانی نیز ندارد ، بنابراین جهت دست یابی به انجام یک سرویس دیتیلینگ بدون نقص و ایده آل و در نهایت دست یابی به درآمد بالا ، لازم است دوره آموزشی کاملی را بگذرانید پس در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

مجموعه تعمیرگاهی بیابانی با افتخار آماده برگزاری دوره های آموزش تخصصی دیتیلینگ خودرو میباشد، این دوره ها در طول یک هفته به صورت تئوری و عملی از شنبه تا پنج شنبه و از ساعت ۹ صبح تا ۴ بعد از ظهر در این آکادمی برگزار می شود . هزینه دوره آموزش دیتیلینگ با احترام ۷ میلیون تومان می باشد. سر فصل های دوره دیتیلینگ به شرح زیر می باشد :

  • آموزش کارشناسی رنگ
  • خط و خشگیری و لیسه گیری
  • ریکاوری رنگ با دستگاه روتاری و اوربیتال با انواع پدها و پولیش ها
  • پوشش نانو سرامیک فول بادی با انواع سرامیک
  • آموزش صفر شوی موتور و کابین

 علاقه مندان عزیز جهت هرگونه سوال ، هماهنگی و رزرو دوره لطفا” با شماره های زیر تماس حاصل فرمایند .

۰۹۱۲۱۳۹۹۳۴۸

۰۹۱۲۳۵۰۱۶۵۸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *