بهترین نانو سرامیک تهران

بهترین نانو سرامیک تهران را چگونه بشناسیم؟

امروزه زیبایی و سالم ماندن بدنه خودرو یکی از اصول اولیه نگهداری از آن محسوب می‌شود. ظاهر تمیز و درخشان یک خودرو همیشه بر ارزش و قیمت آن خودرو تأثیر گذار بوده است. در شهری مثل تهران به دلیل وجود آلودگی‌های فراوان، باران‌های اسیدی، کیفیت پایین راه‌ها، شرایط آب‌وهوایی، تابش نور آفتاب و تصادفات احتمالی وارد آمدن آسیب‌ به بدنه ماشین مسئله‌ای اجتناب ناپذیر است. برای ازبین بدن مشکلاتی که به رنگ بدنه خودرو وارد می‌شود و جلوگیری از افت قیمت آن راه‌های مختلفی وجود دارد، که مناسب‌ترین آن انجام پوشش نانو سرامیک است.

در تهران شلوغ و پرترافیک، صرفه جویی در وقت و هزینه برای تمام شهروندان اهمیت دارد، بنابراین ما در این مطلب قصد داریم تا بهترین نانو سرامیک تهران را به شما معرفی نماییم تا شما در هنگام نیاز بدون اتلاف وقت بتوانید از خدمات این مرکز بهره ببرید.

 

 

سرامیک کردن بدنه به منظور محافظت

با افزایش روزافزون قیمت خودرو، حفظ و نگهداری این وسیله نقلیه اهمیت بالایی پیدا نموده است. همیشه در نگاه اول زیبایی و تمیزی خودرو توجه همه را جلب می‌کند. درنتیجه با انجام خدمات دیتیلینگ و استفاده از محصولات باکیفیت تا حد زیادی می‌توان از این آسیب‌ها و صدمات ناشی از اشعه ماوراء بنفش خورشید جلوگیری کرد. دیتیلینگ خودرو شامل تمیز کردن، صفر شویی، پولیش زدن، واکس کردن بدنه و ایجاد پوشش نانو سرامیک می‌شود. انجام پوشش نانو سرامیک علاوه‌بر ایجاد ظاهری درخشان و زیبا برای رنگ بدنه خودرو، درحقیقیت به صورت تخصصی رنگ بدنه را نیز احیا می‌کند.

پوشش نانو سرامیک را به صورت لایه‌ای نازک روی رنگ بدنه درنظر بگیرید، این پوشش در داخل منافذ خالی از رنگ نفوذ می‌کند و آن‌ها پر می‌نماید. این موضوع سبب می‌شود سطح رنگ بدنه خودرو یک دست شود، یکپارچگی در سطح رنگ خودرو، نمای زیبا و درخشنده‌ای را به خودرو می‌دهد. به‌طورکلی سرامیک خودرو سه مزیت اصلی دارد:

  • مقاومت بیشتر رنگ بدنه
  • آب‌گریز شدن بدنه
  • زیبایی و درخشان شدن خودرو

انجام خدمات نانو سرامیک در مرکز بیابانی

انجام پوشش نانو سرامیک باید در محلی مناسب و عاری از هرگونه آلودگی‌های محیطی انجام شود. در مرکز بیابانی انجام خدمات نانو سرامیک خودرو زیر نظر کارشناسان فنی و با بالاترین دقت و تمرکز انجام می‌گیرد. در این مرکز خدمات نانو سرامیک طی مراحل زیر انجام می‌گیرد:

  • تمیز کردن بدنه خودرو
  • زیر سازی رنگ
  • آماده نمودن خودرو جهت احیای رنگ
  • احیای رنگ بدنه
  • آماده کردن خودرو برای سرامیک کردن
  • اجرای پوشش نانو سرامیک
  • کریستاله شدن سرامیک

تمام مراحل ذکر شده در بالا به دقت و با حوصله در مرکز بیابانی در تهران انجام می‌گیرد. پوشش نانو سرامیک یک پلیمر مایع است، زمانی که این پوشش مانند کاور روی رنگ بدنه قرار می‌گیرد، خط‌وخش‌های موجود روی آن را ازبین می‌برد. این لایه نازک با چشم قابل دیدن نیست و رنگ و بدنه را نسبت به تمام آسیب‌های بیرونی محافظت می‌نماید. برند و مرغوبیت مواد سرامیکی بر نتیجه کار اثرگذار است؛ در مجموعه بیابانی، تکنیسین‌های باتجربه و حرفه‌ای با استفاده از مواد سرامیکی مرغوب اقدام به انجام پوشش نانو سرامیک می‌نمایند. کیفیت بالای مواد سرامیکی سبب می‌شود بدنه خودرو به صورت کامل از تمام آلودگی‌ها و آسیب‌ها حفظ شود.

از مزیت‌های انجام نانو سرامیک در مجموعه بیابانی، به تمیز شدن راحت خودرو می‌توان اشاره کرد؛ بعد از طی این مراحل نه تنها لک یا آلودگی روی بدنه خودرو باقی نمی‎ماند بلکه در مواقع لزوم با کمک یک دستمال به راحتی بدنه تمیز و صیقلی می‌شود. اجرای صحیح تکنیک نانو سرامیک در افزایش دوام و مقاومت آن تأثیر می‌گذارد.

 

 

کلام آخر

سرامیک خودرو مانند یک عایق محافظتی رنگ و بدنه خودرو را در برابر تمام صدمات بیرونی حفظ می‌کند. اگر در کنار زیبایی ظاهری خودروتان به دریافت خدمات مناسب نیز اهمیت می‌دهید، ما به شما مراجعه به مرکز بیابانی را جهت انجام پوشش نانو سرامیک پیشنهاد می‌کنیم. در این مرکز تمام خدمات تخصصی نانو سرامیک زیر نظر تکنیسین‌های باتجربه و با استفاده از بهترین و باکیفیت‌ترین مواد سرامیکی انجام می‌شود. بنابراین اگر به دنبال بهترین مرکز برای دریافت خدمات نانو سرامیک هستید، با خیالی آسوده به مرکز بیابانی مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *