تشخیص رنگ بدنه، در زمان خرید یا فروش خودرو، اهمیت پیدا میکند. به ویژه اینکه خودرو از نوع گران قیمت هم باشد.

در موقع خرید یا فروش حرف شخص متخصص رنگ بدنه، اهمیت پیدا میکند که می تواند نظر او بعنوان کارشناس، قیمت خودرو را تغییر دهد.

با توجه به پیشرفت تجهیزات صافکاری و نقاشی خودرو، تشخیص رنگ شدنی، براحتی امکان پذیر نیست و نیاز به دستگاه و تجربه و دانش دارد.

 

 

 

یکی از مراکزی که برای تشخیص رنگ بدنه میتوانید با اطمینان بالا به آن مراجعه نمایید، خدمات خودروی بیابانی می باشد. که با حضور متخصصین  و مدرسین این حوزه، از نظر کارشناسی آن ها، بهر مند خواهید شد.

در اینمرکز، علاوه بر ارائه خدمات صافکاری PDR، صافکاری بدون رنگ ، فروش تجهیزات صافکاری PDR، کلیه مهارت ها در این زمینه بصورت عملی و با کیفیت بالا آموزش داده می شود.

تشخیص رنگ بدنه

اگر شما از جمله افرادی هستد که علاقمند به یادگیری و کسب این تخصص هستید و میخواهید خیلی زود بعنوان کارشناس در صافکاری رنگ خودرو، PDR، تشخیص رنگ بدنه و … مشغول بکار و فعالیت شوید، با شرکت در دوره های آموزشی در خدمات خودروی بیابانی، بصورت کاملا حرفه ای و عملی این دانش و تخصص را کسب خواهید کرد.

این دوره ها بصورت گروهی، در محیط عملی، با آخرین و بروزترین تجهیزات آموزش داده می شود و بصورت مستمر در هر ماه این دوره ها برگزار خواهد شد.

در این فیلم بخشی از آموزش تشخیص رنگ شدگی را خواهید دید که توسط یکی از متخصصین خدمات خودروی بیابانی ارائه شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *