نانو سرامیک غرب تهران

نانو سرامیک غرب تهران ، خدمات خودروی بیابانی بعنوان بزرگترین مرکز خدمات خودرو معرفی میشود.

نانو سرامیک خودرو که این روزها به خدمات متداول و پرطرفداری تبدیل شده است، اقدامی جهت حفظ کیفیت رنگ خودرو محسوب می‌شود. باتوجه به آلودگی شهر تهران، رنگ خودرو تحت تأثیر آثار مخرب این آلاینده‌ها قرار می‌گیرد و به مرور زمان کدر و بد رنگ می‌شود. همچنین تابش مستقیم نور خورشید سبب می‌شود، اشعه ماوراء بنفش رنگ خودرو را آفتاب سوخته نماید. فضولات پرندگان، باران‌های اسیدی، خط‌وخش‌های وارد شده به بدنه و… همه و همه دست در دست یکدیگر طول عمر رنگ خودرو را کاهش می‌دهند. انجام نانو سرامیک خودرو اقدامی مطمئن جهت حفظ رنگ بدنه در برابر تمام این صدمات بیرونی محسوب می‌شود.

 

 

 

اما دریافت مطمئن و باکیفیت خدمات همیشه از اهمیت خاص و ویژه‌ای برخوردار بوده است. دریافت خدمات باکیفیت تضمین کننده سلامت بدنه خودرو شما خواهد بود.

نحوه اجرای سرامیک بدنه

اجرای نانو سرامیک بدنه خودرو در چندین مرحله انجام می‌گیرد و هزینه چند میلیونی برای شما خواهد داشت. بنابراین مرکزی که این خدمات را از آنجا دریافت می‌نمایید باید از همه نظر مورد اطمینان باشد. ازطرفی تهران همیشه ترافیک، باعث شده است تا برای دریافت خدماتی خاص، زمان زیادی را در ترافیک بگذرانیم. وجود مراکز خدماتی متعدد در محله‌های مختلف پایتخت سبب گردیده است تا هرکس باتوجه به موقعیت مکانی خود به این مراکز دسترسی سریعی داشته باشد.

تهرانی‌های گرامی ساکن غرب اگر به دنبال مرکز ارائه نانو سرامیک خودرو هستید تا خدمات مطمئن و بدون نقصی از آنجا دریافت نمایید ما به شما مرکز بیابانی را معرفی می‌نماییم. در این مرکز تکنیسین حرفه‌ای با استفاده از مرغوب‌ترین و باکیفیت ترین مواد سرامیکی اقدام به انجام پوشش نانو سرامیک خودرو شما خواهند نمود. اجرای مراحل نانو سرامیک خودرو در مرکز بیابانی طی مراحل زیر انجام می‌گیرد.

  • در قدم اول خودرو شما توسط آب و مواد شوینده مرغوب شستشو داده می‌شود.
  • در مرحله دوم بدنه خودرو کاملاً دقیق بررسی می‌شود تا تمام آسیب‌های وارد شده، قسمت‌های رنگ شده، ضخامت رنگ بدنه و… مشخص شوند.
  • در این مرحله قسمت‌های ظریف و آسیب‌پذیر توسط چسب مخصوصی پوشانده می‌شوند تا در حین انجام سرامیک صدمه‌ای نبینند.
  • خط‌وخش‌های عمیق در این مرحله توسط پولیش و با کمک دستگاه اوربیتال انجام می‌شود، در این مرحله از لایه‌برداری و آسیب به رنگ خودرو جلوگیری می‌شود.
  • با برطرف شدن خط‌وخش‌های عمیق، با کمک چراغ‌ قوه‌های خورشیدی، خطوطی که بسیار ریز هستند و با چشم غیر مسلح قابل مشاهده نیستند با استفاده از مواد پولیش و دستگاه اوربیتال از بین می‌روند. در پایان این مرحله با کمک دستمال مایکرو فایبر تمام مواد پولیشی باقی‌مانده روی بدنه پاک می‌گردند.
  • بدنه تا این مرحله تحت انجام مراحل زیرسازی قرار داشته است، اگر مراحل زیرسازی صورت نگیرد، پس از سرامیک سطح صیقلی و براقی از بدنه خودرو نخواهیم داشت. در این مرحله پاکسازی کامل بدنه با استفاده از مواد سیلیکونی انجام می‌شود تا بدنه کاملاً برای انجام سرامیک آماده شود.
  • در این مرحله نوبت به انتخاب برند سرامیک توسط مشتری و سپس اجرای آن است، درنهایت با پایان تمام این مراحل خودرویی درخشان و صیقلی به همراه بدنه‌ای مقاوم به شما تحویل داده می‌شود.

 

پی دی ار

 

تکنیسین حرفه‌ای چه تأثیری بر نتیجه نهایی می‌گذارد؟

هدف اصلی مرکز خدمات خودروی بیابانی، ارائه خدمات تخصصی زیر نظر کادری حرفه‌ای است. یک تکنیسین حرفه‌ای در درجه اول میزان آسیب‌ها، صدمات، خط‌وخش و تمام مشکلات بدنه را تشخیص می‌دهد و به بهترین شکل ممکن توسط ابزار و مواد درجه یک این مشکلات را برطرف می‌نماید. ازطرفی یکی از وظایف مهم تکنیسین حرفه‌ای، تشخیص صحیح رنگ خودرو محسوب می‌شود. تمام این مراحل از نوع رنگ خودرو تا صدمات وارده به آن پس از کارشناسی یادداشت می‌گردد و طبق برنامه مراحل سرامیک، تمام مشکلات تشخیص داده شده برطرف می‌شود.

کلام آخر

ظاهر خودرو علاوه‌بر زیبایی بر ارزش و قیمت خرید و فروش آن تأثیر مستقیمی می‌گذارد. نانو سرامیک که یکی از روش‌های ایجاد ظاهر زیبا و صیقلی برای بدنه خودرو محسوب می‌شود، درصورتی ارزش مادی خودرو را بالا می‌برد که توسط افراد حرفه‌ای و مواد باکیفیت انجام شده باشد. مرکز بیابانی یکی از بهترین و مطمئن‌ترین مراکز انجام نانو سرامیک خودرو در غرب تهران است، به همین علت عزیزان ساکن غرب تهران می‌توانند با خیالی آسوده خودرو خود را جهت دریافت خدمات سرامیکی به این مرکز بسپارند. همکاران ما در مجموعه بیابانی کاملاً متعهدانه و با کمک دستگاه‌های پیشرفته و مواد اولیه فابریک و استاندارد تمام خدمات نانو سرامیک خودرو شما را انجام می‌دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *