خدمات خودرو بیابانی

خدمات خودرو بیابانی یکی از موفق‌ترین و شناخته‌شده‌ترین مراکز تعمیر و ترمیم بدنه خودرو در غرب تهران است که در زمینه‌ صافکاری بدون رنگ، صفرشویی، سرامیک بدنه، PDR، آموزش دیتیلینگ و… مشغول به فعالیت است. تمامی خدمات این مجموعه کاملاً دقیق و زیر نظر تیم فنی و متخصص انجام می‌گیرد. تکنیسین‌های این مجموعه در تمام زمینه‌ها خدمات خود را زیر نظر کادر مجرب ارائه می‌دهند. برای آشنایی با انواع خدمات مجموعه بیابانی تا پایان این مطلب همراه ما باشید تا درصورت نیاز بتوانید از این خدمات بهره‌مند شوید.

انواع خدمات ارائه شده توسط مجموعه بیابانی

در مجموعه بیابانی اقداماتی نظیر خدمات تخصصی بدنه خودرو و برگزاری دوره‌های آموزش بدنه خودرو انجام می‌گیرد. این مرکز طی سال‌های فعالیت خود با بهره‌مندی از تخصص افراد ماهر و دوره دیده در خارج از کشور خدمات خود را به مشتریان و علاقمندان به یادگیری این رشته ارائه می‌دهد. در ادامه به اقدامات این مجموعه در دو بخش خدمات فنی و آموزش می‌پردازیم.

پی دی ار

خدمات تخصصی بدنه خودرو

  تمامی خدمات فنی در مجموعه بیابانی با هدف ترمیم و تعمیر بدنه خودرو بدون وارد آمدن خسارت بیشتر انجام می‌شود. این خدمات شامل موارد زیر می‌شود:

  • صافکاری پی دی آر یا صافکاری بدون رنگ: در این پروسه تکنیسن‌های مجموعه با استفاده از ابزار و تجهیزات مخصوص PDR اقدام به برطرف نمودن فرورفتگی‌ها و مشکلات بدنه خودرو می‌نمایند. این نوع روش ترمیمی که به صافکاری بدون رنگ نیز شناخته شده است ظاهر خودرو را مانند روز اول صاف و صیقلی می‌کند. ازجمله ابزارآلات این خدمات می‌توان به مواردی همچون میله، تگرگ‌کش، دستگاه نیش‌گیر، آینه موج‌گیر، چکش‌های صافکاری، ضربه‌زن، مشتی صافکاری و قالب تنه اشاره کرد.
  • دیتیلینگ خودرو: خط و خش‌های سطحی و دایره‌ای شکل روی بدنه که به مرور زمان و با برخورد سنگ‌ریزه‌ها یا گردوغبار موجود در هوا ایجاد می‌شود، در مجموعه بیابانی به این شیوه برطرف می‌گردد. فرایند دیتیلینگ تنها به ترمیم بدنه خاتمه پیدا نمی‌کند بلکه شامل اقداماتی نظیر دیتیلینگ موتور، دیتیلینگ قسمت درونی، پولیش کاری، شستشوی قسمت بیرونی، خمیر زدن و محافظت سطح می‌شود. این فرایند توسط ابزارهایی مانند واش میت، دستمال ماکروفایبر، دستگاه روتاری، دوال اکشن و… انجام می‌شود.
  • نانو سرامیک بدنه خودرو: در این پروسه، با استفاده از مواد سرامیکی پوششی روی بدنه خودرو ایجاد می‌کنند. در این اقدام مواد نانو سرامیک که درحقیقت نوعی پلیمر مایع هستند سطح بیرونی خودرو را مانند یک کاور می‌پوشانند. این کاور که با چشم قابل رویت نیست، بدنه را از اشعه نور خورشید و باران‌های اسیدی محافظت می‌کند و مانع از ماندن قطرات آب باران یا گرد.غبار روی بدنه می‌شود.

برگزاری دوره‌های آموزشی

در مجموعه بیابانی یکی از بهترین خدمات، برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی است. این دوره‌ها که توسط استادان مجرب و ماهر دوره‌ دیده در خارج از کشور ارائه می‌گردد با ارائه مدرک معتبر پایان می‌پذیرد. دوره‌های آموزشی در این مجموعه که در طول یک هفته برگزار می‌شود شامل موارد زیر می‌شود:

  • دوره آموزشی تشخیص رنگ
  • دوره آموزشی تخصصی لیسه تاچ آپ
  • دوره آموزشی و تخصصی رنگ و نقاشی
  • دور تخصصی کاور بدنه
  • دوره تخصصی صافکاری مقدماتی (سنتی)
  • دوره تخصصی PDR

تمامی این دوره‌ها سرفصل‌های مشخصی دارند و علاقمندان بعد از پایان دوره به تمام مهارت‌های ارائه شده تسلط خواهند داشت. چراکه تمام دوره‌ها در مجموعه بیابانی برای ورود به بازار کار طراحی شده‌اند، بنابراین متقاضیان کاملاً حرفه‌ای و تخصصی مطالب را آموزش می‌‌بینند. درصورت تمایل به شرکت در این دوره‌های آموزشی یا اطلاع از نحوه برگزاری کلاس‌ها می‌توانید با شماره‌های 09121399348 یا 09123501658 تماس حاصل فرمایید.

کلام آخر

مجتمع خدمات خودرو بیابانی به آدرس تهران، اتوبان حکیم غرب، خیابان اردستانی، خیابان داروپخش، پلاک 6 تمام خدمات فنی بدنه خودرو شما را با کمک تجهیزات پیشرفته روز و همراهی کادر فنی به انجام می‌رساند. همچنین این مجموعه برای علاقمندان یادگیری ترمیم و تعمیر بدنه خودرو، دوره‌های آموزشی بسیار تخصصی برگزار می‌کند. در این دوره‌ها که توسط متخصصین باتجربه برگزار می‌گردد تمام سرفصل‌های مهم به‌صورت تئوری و عملی ارائه می‌گردد. افراد بعد از پایان هر دوره می‌توانند کاملاً حرفه‌ای جذب بازار کار شوند و از خدمات دریافتی نهایت استفاده را داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *