مزیت نانو سرامیک

مزیت نانو سرامیک ظاهر درخشان بدنه خودرو، جلوه‌ای خاص و ویژه‌ای است که به آن می‌بخشد.

یکی از راه‌کارهایی که در گذشته جهت ازبین بردن خط و خش‌های ایجاد شده روی بدنه بکار می‌رفت، استفاده از پولیش بود. امروزه پوشش نانو سرامیک به دلیل قابلیت‌ها و مزایای قابل توجهی که دارد جایگزین مناسبی برای پولیش محسوب می‌شود. تمام خودروها در اثر تابش نور خورشید، آلودگی هوا، باران‌های اسیدی، فضولات پرندگان و… درخشندگی روز اول خود را ازدست می‌دهند.

برای اینکه بدنه خودرو مانند روز اول بدون خط و خش و درخشنده شود استفاده از پوشش نانو سرامیک راه‌کار مناسب و مطمئنی بشمار می‌آید. در این مطلب قصد داریم درخصوص مزیت‌های این روش نوین نکات جالبی را بررسی نماییم.

    نانو سرامیک ماشین  

 نانو سرامیک خودرو چیست؟

روکش نانو سرامیک خودرو ساخته شده از سیلیسیوم دی اکسید، پلیمر و رزین است که به شکل مایع روی بدنه خودرو اجرا می‌شود. این پوشش زمانی که روی بدنه کشیده می‌شود با رنگ فابریک خودرو پیوندی برقرار می‌کند و یک لایه محافظتی روی سطح خارجی ایجاد می‌نماید. درحقیقت روکش نانو سرامیک بین بدنه خودرو و محیط بیرونی قرار می‌گیرد و مانع از برخورد و نفوذ آلودگی‌ها، شعه ماوراء بنفش خورشید و… به رنگ خودرو می‌شود. روکش نانو سرامیک در مناطقی که بارش باران زیادی دارند نیز به عنوان پوشش و کاور قابل استفاده هستند.

 

مزایای نانوسرامیک خودرو

دلایل و مزایای زیادی وجود دارد که پوشش نانو سرامیک خودرو را به عنوان محافظ روی بدنه خودرو اجرا نمایند که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد:

  • محافظت از رنگ بدنه خودرو: رنگ بدنه خودرو همواره در برابر اسیب‌های مختلفی مانند اشعه خورشید، آلودگی‌ها، باران‌های اسیدی و… قرار دارد. این عوامل آسیب‌زا به مرور زمان سبب اکسید شدن رنگ بدنه و کدر شدن آن می‌شوند. پوشش نانو سرامیک به صورت لایه‌ای نازک، دائمی و مقاوم از رنگ بدنه در برابر این عوامل محافظت می‌نماید. پوشش نانو سرامیک نه تنها آسیبی به رنگ خودرو وارد نمی‌کند، بلکه علاوه‌بر محافظت از رنگ سبب درخشندگی آن نیز می‌شود.
  • ماندگاری بیشتر نسبت به سرامیک خودرو و پولیش: در ساخت و تولید نانو سرامیک از روش‌های پیشرفته و نوین استفاده می‌گردد، به همین علت این پوشش بسیار مستحکم‌تر و دقیق‌تر روی بدنه قرار می‌گیرد. مواد مرغوبی که در تولید نانو سرمیک بکار می‌روند تا مدت زیادی بدنه را از آسیب‌های محیطی حفظ می‌نماید و درخشندکی آن را تضمین می‌نماید.
  • خاصیت آبگریزی: نانو سرامیک سطح بدنه خودرو را آبگریز می‌کند، بدین معنی که آلودگی‌هایی مانند گردوغبار و باران‌های اسیدی روی آن باقی نمی‌ماند و درصورت وجود این آلودگی‌ها به راحتی و با کمک یک دستمال تمیز می‌شود و درخشندگی به آن باز می‌گردد. وجود تکنولوژی نانو سبب می‌شود حشرات و ذرات ریز و معلق روی آن نچسبند و جدا شوند.
  • درخشش رنگ بدنه: پوشش نانو سرامیک علاوه‌بر محافظت از بدنه در برابر آسیب‌ها، به دلیل داشتن رزین رنگ خودرو را درخشان و براق می‌نماید.
  • محافظت از رنگ در برابر اشعه ماوراء بنفش: قدرت محافظتی پوشش نانو سرامیک از رنگ بدنه در برابر اشعه خورشید بسیار بالا است. درنتیجه این پوشش از آفتاب سوختگی رنگ خودرو جلوگیری می‌کند.
 

کلام آخر

تمام مزیت‌های ذکر شده درخصوص پوشش نانو سرامیک خودرو درصورتی شامل حال خودرو شما می‌شود که در مرکزی معتبر این پوشش را روی خودرو خود اجرا نمایید. مجموعه بیابانی مرکزی مطمئن جهت انجام نانوسرامیک در تهران بشمار می‌آید. در این مجموعه تکنسین‌های باتجربه با استفاده از بهترین و بروزترین پوشش نانو سرامیک اقدام به انجام این خدمات می‌نماید. نانو سرامیک‌های اجرا شده در مجموعه بیابانی با ماندگاری طولانی رنگ بدنه خودرم شما را تا مدت‌ها درخشان می‌نماید و از تمام آسیب‌ها محافظت می‌کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *